Διατροφή, Υγεία

Υποστηρίξτε την Υγεία Σας με τη Διατροφή

Η καλή διατροφή είναι απαραίτητη για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο μπορεί να προσφέρει προστασία από εποχιακές ασθένειες και άλλα προβλήματα υγείας. Κανένα τρόφιμο ή συμπλήρωμα δεν μπορεί να αποτρέψει την ασθένεια, αλλά μπορείτε να βοηθήσετε στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος συμπεριλαμβάνοντας αυτά τα θρεπτικά συστατικά στο συνολικό σας σχέδιο διατροφής σε τακτική βάση.


Η πρωτεΐνη παίζει ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού, ειδικά για την επούλωση και την αποκατάσταση. Τρώτε μια ποικιλία πρωτεϊνικών τροφίμων, όπως θαλασσινά, άπαχο κρέας, πουλερικά, αυγά, φασόλια και μπιζέλια, προϊόντα σόγιας και ανάλατους ξηρούς καρπούς και σπόρους.


Η βιταμίνη Α βοηθά στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και προστατεύει από λοιμώξεις διατηρώντας το δέρμα και τους ιστούς στο στόμα, το στομάχι, τα έντερα και το αναπνευστικό σύστημα υγιή. Πάρτε αυτή τη βιταμίνη από τρόφιμα όπως γλυκοπατάτες, καρότα, μπρόκολο, σπανάκι, κόκκινες πιπεριές, βερίκοκα, αυγά ή τρόφιμα με την ένδειξη “ενισχυμένη βιταμίνη Α”, όπως γάλα ή ορισμένα δημητριακά.


Η βιταμίνη C υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα διεγείροντας το σχηματισμό αντισωμάτων. Συμπεριλάβετε περισσότερες πηγές αυτής της υγιεινής βιταμίνης επιλέγοντας εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και μανταρίνια ή κόκκινη πιπεριά καμπάνας, παπάγια, φράουλες, χυμό ντομάτας ή τρόφιμα ενισχυμένα με βιταμίνη C, όπως ορισμένα δημητριακά.


Η βιταμίνη Ε λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό και μπορεί να υποστηρίξει την ανοσολογική λειτουργία. Συμπεριλάβετε βιταμίνη Ε στη διατροφή σας με ενισχυμένα δημητριακά, ηλιόσπορους, αμύγδαλα, φυτικά έλαια (όπως ηλιέλαιο), φουντούκια και φυστικοβούτυρο.


Ο ψευδάργυρος βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργήσει σωστά και μπορεί να βοηθήσει τις πληγές να επουλωθούν. Ο ψευδάργυρος μπορεί να βρεθεί σε άπαχο κρέας, πουλερικά, θαλασσινά, γάλα, προϊόντα ολικής αλέσεως, φασόλια, σπόρους και ξηρούς καρπούς.


Άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη Β6, Β12, ο χαλκός, το φυλλικό οξύ, το σελήνιο και ο σίδηρος μπορούν επίσης να υποστηρίξουν την ανοσολογική απόκριση και να διαδραματίσουν ρόλο σε ένα υγιεινό διατροφικό στυλ.


Η λήψη αυτών των θρεπτικών ουσιών από τα τρόφιμα προτιμάται, οπότε φροντίστε να μιλήσετε μαζί μου πριν πάρετε οποιαδήποτε συμπληρώματα.