Διατροφή, Υγεία

Τι Μπορώ Να Κάνω Για Να Χάσω Βάρος Εγκαίρως Για Το Καλοκαίρι;

Με τις θερμότερες μέρες να πλησιάζουν γρήγορα, υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε για την έγκαιρη σωματική προσαρμογή μας για το καλοκαίρι. Θυμηθείτε: το τέλειο σώμα είναι εκεί όπου ζει ένας ευτυχισμένος άνθρωπος!

 

Συμβαίνει ξανά. Το ίδιο συνέβη πέρυσι και πρόπερσι. Και λέγεται καλοκαίρι!

 

Τη μια στιγμή είναι Χριστούγεννα με όλη τη θερμιδική απόλαυση που το συνοδεύει και πριν το καταλάβουμε, οι ημέρες του Πάσχα και όλα τα άλλα που βρίσκονται ενδιάμεσα, προσθέτοντας περισσότερους πόντους στη μέση μας.

 

Έτσι, είμαστε εδώ με μόνο μερικούς μήνες για να διαθέσουμε πριν τρέξουμε στις διακοπές μας, σε θάλασσες και πισίνες. Πώς θα ταιριάξουμε λοιπόν εγκαίρως την εσωτερική μας καλοκαιρινή διάθεση με την εξωτερική παρουσία μας; Μην φοβάστε, αυτά τα τέσσερα βήματα θα κάνουν την προσαρμογή σας προς το καλοκαίρι περισσότερο ένα ευχάριστο ταξίδι παρά μια εφιαλτική εμπειρία.

 

1. Εξετάστε την πρόσληψη θερμίδων

Η απώλεια βάρους είναι ο νούμερο ένα στόχος για τους περισσότερους ανθρώπους πριν από το καλοκαίρι. Ο χειμώνας μας είχε σε χειμερία νάρκη και άνεση, ενώ ο καιρός μας έδωσε άλλοθι για την παράλειψη του γυμναστηρίου. Άλλοι μπορεί να μην βλέπουν τους πόντους που πήραμε, αλλά ξέρουμε ότι συνέβη. Για να χάσουμε βάρος πρέπει να εξετάσουμε την πρόσληψη θερμίδων. 


Η μέση πρόσληψη θερμίδων για τους άνδρες είναι 2500 ενώ οι γυναίκες δεν πρέπει να καταναλώνουν περισσότερες από 2000 θερμίδες την ημέρα. Ωστόσο, οι μεμονωμένες απαιτήσεις μπορεί να διαφέρουν αρκετά. Η καταμέτρηση θερμίδων μπορεί να φαίνεται βαρετή και χρονοβόρα, αλλά αν θέλετε να χάσετε αυτά τα εκατοστά, θα πρέπει να πάρετε τον έλεγχο του τι τρώτε. Εάν το παλιό στυλ “χαρτί και μολύβι” της καταγραφής είναι κάτι που αφήσατε πίσω στο παρελθόν, δοκιμάστε να κατεβάσετε μια εφαρμογή καταμέτρησης θερμίδων όπως το My Fitness Pal ή Yazio, το οποίο απλοποιεί την καταγραφή.

 

2. Φάτε μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή

Είμαστε ό,τι τρώμε. Αν τρώμε σκουπίδια όλη την ώρα, θα νιώθουμε σαν σκουπίδια. Κάντε άμεσες αλλαγές στη διατροφή σας, φροντίζοντας να τρώτε μια θρεπτική, ισορροπημένη διατροφή με άφθονα φρούτα και λαχανικά, φυτικές ίνες, υδατάνθρακες και υγιή λίπη. Για όσους είναι λάτρεις του γλυκού, κόψτε τα περιττά σάκχαρα και αντ ‘αυτού δοκιμάστε το φυσικό γλυκαντικό της Γης – το μέλι. Αυτά τα υγιεινά επιδόρπια είναι ιδανικά για να ανακόψετε την λαχταρά μιας ανθυγιεινής απόλαυσης.

 

3. Μείνετε ενυδατωμένοι

 

Φροντίστε να πίνετε δύο έως τρία λίτρα νερού για να αποβάλλετε τις τοξίνες στο σώμα σας, να ενυδατώσετε το σώμα και να βοηθήσετε στην αποβολή των υπερβολικών αποβλήτων. Μελέτες υποστηρίζουν ότι η αυξημένη πρόσληψη νερού είναι συνώνυμη με την απώλεια βάρους, συνδέοντας την ενυδάτωση με παράγοντες όπως η πέψη, η μυϊκή λειτουργία και η λιπόλυση (μεταβολισμό λίπους).

 

4. Ασκείστε τακτικά

 

Όλοι ξέραμε ότι θα ερχόταν και σε αυτό. Ο άνθρωπος που έφτασε στην κορυφή του βουνού δεν προσγειώθηκε εκεί – το ίδιο ισχύει και για αυτόν που θέλει να επιτύχει εγκαίρως το “summer body” ή ελληνιστί το σώμα παραλίας. Για να επιτύχουμε τους στόχους φυσικής κατάστασης, πρέπει να ασκούμαστε τακτικά. 

Για όσους έχουν πολυάσχολη ζωή και δεν έχουν χρόνο να στριμώξουν μια πλήρη προπόνηση γυμναστικής καθημερινά, δοκιμάστε να προσθέσετε μικρές εκρήξεις περπατήματος – τρεξίματος στο μεσημεριανό σας διάλειμμα ή να περπατήσετε από και προς το σπίτι στις καθημερινές σας ασχολίες ή να παρακολουθήσετε ομαδικά προγράμματα μισής με μιας ώρας στο συνοικιακό σας γυμναστήριο μερικές φορές την εβδομάδα. Όλα μετράνε!

 

Υπάρχουν τόσες πολλές μορφές άσκησης τώρα που ποτέ δεν κολλήσαμε στο κίνητρο για ενδιαφέρουσες ιδέες και προτάσεις εκγύμνασης. Είτε είσαι λάτρης της Γιόγκα είτε bodybuilder, υπάρχει κάτι για όλους. Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει πιο πολύ στο γυμναστήριο της περιοχής σας και δώστε τον καλύτερό σας εαυτό. Εναλλακτικά κατεβάστε εφαρμογές προπόνησης για εκγύμναση εντός ή εκτός του σπιτιού, με την χρήση βαρών ή του σωματικού σας βάρους, στοχευμένα σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος ή κυκλικά και αποκτήστε τη φόρμα που επιθυμείτε άμεσα!