Body Buliding, Coach, Gym, Training, Υγεία

Πώς να επανεκκινήσετε το πρόγραμμα γυμναστικής σας μετά από μια μακρά παύση

Ποτέ δεν είναι αργά για να επανεκκινήσετε το ταξίδι της φυσικής σας κατάστασης, ακόμα κι αν έχετε κάνει ένα μεγάλο διάλειμμα από την άσκηση. Η επιστροφή στη φόρμα έρχεται με το δικό της σύνολο προκλήσεων, αλλά με πολλούς τρόπους, η επιστροφή στην τακτική άσκηση είναι ευκολότερη από το να ξεκινήσετε για πρώτη φορά. Ωστόσο, ανάλογα με το πόσο καιρό ήταν το διάλειμμα σας, η προσπάθεια να συνεχίσετε από εκεί που σταματήσατε θα μπορούσε να είναι μια συνταγή αποτυχίας ή να σας θέσει σε κίνδυνο τραυματισμού. Αυτές είναι οι κορυφαίες συμβουλές μου για να επανεκκινήσετε το πρόγραμμα της φυσικής σας κατάστασης και να επιστρέψετε σε φόρμα μετά από μια μακρά παύση.

1. Κινητοποιηθείτε

Ο καθορισμός της σωστής νοοτροπίας πριν ξεκινήσετε είναι σημαντικός για κάθε εγχείρημα. Πριν ξεκινήσετε ξανά την άσκηση, εξετάστε τους λόγους για τους οποίους η άσκηση είναι σημαντική για εσάς και τι θέλετε να επιτύχετε. Ίσως σας αρέσει η κοινότητα των ομαδικών προγραμμάτων, ή θέλετε να αισθάνεστε πιο υγιείς, ή θέλετε να φαίνεστε υπέροχοι. Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας, αναγνωρίστε τους και κρατήστε τους στο μυαλό σας καθώς σχεδιάζετε την επανείσοδό σας στη φυσική κατάσταση.

2. Ξεκινήστε αργά

Ένας τρόπος για να ξαναμπείτε στη ροή του Fitness είναι να θυμηθείτε πώς ξεκινήσατε την πρώτη φορά. Κοιτάζοντας πίσω, είναι πιθανώς καθησυχαστικό να γνωρίζετε ότι δεν ξεκινήσατε να κάνετε προπονήσεις υψηλής έντασης – το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης εξελίχθηκε σταδιακά, με την πάροδο του χρόνου. Κατά την επανεκκίνηση του προγράμματος γυμναστικής σας, ίσως θελήσετε να επισκεφθείτε ξανά μερικές από αυτές τις προπονήσεις για αρχάριους για να δείτε πώς τις νιώθετε και να συνεχίσετε από εκεί.

3. Να είστε ρεαλιστές

Είναι δελεαστικό να αποτινάξετε μια μακρά παύση βουτώντας πίσω στην άσκηση, αλλά η δέσμευση σε έντονες προπονήσεις πέντε ημέρες την εβδομάδα αμέσως μετά από αυτή τη μεγάλη περίοδο παύσης, θέτει σε κίνδυνο να αποθαρρυνθείτε και να τα παρατήσετε. Όσον αφορά τα οφέλη της άσκησης για την υγεία, η συνέπεια είναι το κλειδί και είκοσι λεπτά δραστηριότητας την ημέρα είναι καλύτερα από δύο ώρες μάχης με το «σίδερο» μία φορά την εβδομάδα – και πιο εύκολο στη διαχείριση στην αρχή.

4. Αποκαταστήστε τη συνήθεια

Οι ειδικοί λένε ότι χρειάζονται περίπου έξι εβδομάδες τακτικής πρακτικής για την οικοδόμηση μιας συνήθειας. Ίσως να το θυμάστε αυτό από την πρώτη φορά που αρχίσατε να κάνετε την άσκηση, ρουτίνα σας. Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε αυτές τις πρώτες μέρες είναι να κάνετε τις επισκέψεις σας στο γυμναστήριο ή τις προπονήσεις σας συνεπείς και πάλι, με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργεί συνεργικά με το νέο σας πρόγραμμα.

5. Αλλάξτε το!

Η πλήξη είναι ένας κοινός λόγος που οι άνθρωποι σταματούν να πηγαίνουν στο γυμναστήριο. Κάνοντας την ίδια ρουτίνα προπόνησης είναι βέβαιο ότι θα γίνει βαρετό μετά από λίγο. Εναλλακτικά, οι στόχοι σας ή άλλοι παράγοντες του τρόπου ζωής μπορεί να έχουν αλλάξει ενώ ήσασταν σε διάλειμμα. Ενθουσιαστείτε ξανά με τη φυσική κατάσταση δοκιμάζοντας κάτι εντελώς νέο για εσάς. Ίσως συνηθίζατε να κάνετε μαθήματα γιόγκα νωρίς το πρωί, αλλά τώρα ένα απογευματινό τζόκινγκ είναι αυτό που χρειάζεστε. Πειραματιστείτε και διασκεδάστε καθώς βρίσκετε τη νέα σας γυμναστηριακή διάθεση.

6. Δύναμη σε αριθμούς

Ένας τρόπος για να επιστρέψετε στην πρώτερη φυσική σας κατάσταση και να παραμείνετε σε αυτή είναι να αποκτήσετε έναν συνεργάτη προπόνησης ή να συμμετάσχετε σε μια ομάδα γυμναστικής κάποιου είδους. Το να κλείσετε ραντεβού για να συναντήσετε έναν φίλο στο γυμναστήριο, σας κρατά και τους δύο υπεύθυνους και μπορεί να κάνει την άσκηση πιο διασκεδαστική. Στην ίδια σημείωση, η συμμετοχή σε μια κοινότητα άλλων ανθρώπων που σκέφτονται τη φυσική κατάσταση, όπως μια ομάδα ποδηλασίας ή μια ψυχαγωγική αθλητική ομάδα, προσθέτει μια κοινωνική πτυχή στην άσκηση που έχει αποδειχθεί ότι κρατά τους ανθρώπους πιο αφοσιωμένους μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε φίλους.

7. Προσλάβετε έναν εκπαιδευτή

Ακριβώς όπως ένας συνεργάτης προπόνησης, κάνοντας ένα ραντεβού με έναν εκπαιδευτή θα βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεστε στο γυμναστήριο. Η πρόσληψη ενός προσωπικού γυμναστή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τους στόχους φυσικής κατάστασης, ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης. Ακόμα κι αν κανονίσετε μόνο λίγες συνεδρίες, ένας εκπαιδευτής θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ρουτίνα και να σας διδάξει μια ποικιλία ασκήσεων, δημιουργώντας σας μια ισχυρή βάση για να χτίσετε μόνοι σας στο μέλλον.

Η επιστροφή στη φόρμα είναι μια πρόκληση, αλλά μπορείτε να το κάνετε και η Phoenix Nutrition and Training μπορεί να σας βοηθήσει. Επικοινωνήστε μαζί μου χρησιμοποιώντας την ενότητα online στην ιστοσελίδα του Φοίνικα ή πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://phoenix-nutrition.gr/online/