Διατροφή, Υγεία

7 Συμβουλές Διατροφής για την Αποτοξίνωση του Σώματός σας Μετά τις Γιορτές

Καθώς κατεβάζετε τα φώτα και τα στολίδια από το όμορφα διακοσμημένο χριστουγεννιάτικο σας δέντρο, ήρθε επίσης η ώρα να αποχαιρετήσετε και όλες τις, γεμάτες ενοχές, απολαύσεις σας. Είναι φυσιολογικό να βλέπατε (όσοι αντέχετε τις δυνατές συγκινήσεις), τη ζυγαριά σας να ανεβαίνει κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά την εορταστική περίοδο, υπάρχουν όμως μερικοί τρόποι για να την επαναφέρετε, ακολουθώντας μια υγιεινή διατροφή για άλλη μια φορά. Αυτό που θα κάνω εγώ είναι να σας υπενθυμίσω γνωστές δοκιμασμένες συμβουλές διατροφής, που είναι αποτελεσματικές για να χάσετε το βάρος των διακοπών και να αποτοξινώσετε το σώμα και το μυαλό σας. Ξεκινήστε ακολουθώντας τες, για να επιστρέψετε σε φόρμα το συντομότερο δυνατόν. Ακολουθούν 7 συμβουλές για να χάσετε βάρος μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων.

1. Απομακρύνετε τη ζεστή σοκολάτα από τη διατροφή σας

Η ζεστή σοκολάτα μας φωνάζει όλη την ώρα το χειμώνα. Ομολογουμένως, το βελούδινο, σοκολατένιο αφέψημα είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που θα πρέπει να είχατε σε αυτή την περίοδο του χρόνου. Τι γίνεται όμως με την ξαφνική αύξηση βάρους που έχει αρχίσει να σας ενοχλεί; Μείνετε μακριά από τη ζεστή σοκολάτα και ζεστάνετε το σώμα σας με αφεψήματα όπως πράσινο ή μαύρο τσάι, καφέ και άλλα ροφήματα αποτοξίνωσης που ζεσταίνουν επίσης όπως ροφήματα από τζίντζερ, λεμονι και μέλι κ.α.

2. Κάντε ένα διάλειμμα από το αλκοόλ

Γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά σε υψηλό πνεύμα με κάποια μεθυστικά οινοπνεύματα, που πιθανότατα εξακολουθούν να κλονίζουν τον οργανισμό μας με την επίδρασή τους. Είναι σοφό λοιπόν να εγκαταλείψουμε το γεμάτο θερμίδες αλκοόλ για κάποιο χρονικό διάστημα πριν ανοίξουμε ένα άλλο μπουκάλι.

3.Δαμάστε τη γλυκιά πλευρά του εαυτού σας

Για αυτούς που είναι λάτρεις του γλυκού, αυτή η εορταστική περίοδος είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής τους. Παρόλο που οι εθισμένοι σε όλα αυτά τα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες, τις δίπλες, τα κέικ, τα μπισκότα και άλλες παρακμιακές γλυκές απολαύσεις από τις ημέρες των Χριστουγέννων, ποτέ δεν μπορούν να έχουν αρκετά από όλα αυτά, ήρθε η ώρα να κάνουν ένα μεγάλο διάλειμμα. Ανταλλάξτε αυτά τα γλυκά με πιο υγιεινά γλυκά φρούτα, όπως χουρμάδες, μέλι και γλυκά φρούτα όπως μπανάνες.

4. Πιείτε χλιαρό νερό

Ένα ελαφρώς χλιαρό νερό θερμοκρασίας δωματίου, θα δώσει στο λαιμό και το σώμα σας άμεση ανακούφιση σε αντίθεση με το κρύο που πίνετε αυτή τη στιγμή. Το χλιαρό νερό βοηθά επίσης στη βελτίωση της πέψης και στην προώθηση του μεταβολισμού σας. Γεμίστε λοιπόν το μπουκάλι σας και πιείτε χλιαρό νερό όλη την ημέρα.

5. Αποφύγετε τους υδατάνθρακες τη νύχτα

Η αποφυγή τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες τη νύχτα βοηθά πραγματικά στην απώλεια βάρους. Δεδομένου ότι το πεπτικό μας σύστημα λειτουργεί αργά προς το τέλος της ημέρας, η λύση του ελαφρύ δείπνου με πρωτεΐνες κυρίως βραδείας αποδεσμεύσεως τόσο για να χορτάσετε όσο και για να τροφοδοτήσετε καθ’όλη τη διάρκεια της νύχτας τον οργανισμό σας με θρεπτικά συστατικά, είναι η πιο σωστή.

6. Ξηροί καρποί για τη διάσωση

Αν όλες αυτές οι γιορτινές έξοδοι και συγκεντρώσεις σας εξάντλησαν, αναπληρώστε την ενέργεια του σώματός σας μέσω των ξηρών καρπών όπως αμύγδαλα , κάσιους και καρύδια καθώς επίσης βάλτε και μερικούς σπόρους όπως λιναρόσπορο και chia seeds. Αυτά τα τρόφιμα διατηρούν επίσης το στομάχι σας χορτασμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά θυμηθείτε να έχετε μόνο την απαραίτητη ποσότητα ξηρών καρπών και σπόρων μέσα στη μέρα για να επιτύχετε απώλεια βάρους.

7. Απολαύστε φρέσκα χειμερινά προϊόντα

Τα εποχιακά τρόφιμα προσφέρουν τα πιο ισχυρά θρεπτικά συστατικά από άλλα τρόφιμα. Έτσι, αποθηκεύστε στο ψυγείο σας ή προμηθευτείτε καθημερινά λαχανικά χαμηλών θερμίδων όπως σπανάκι, εποχιακά χόρτα, παντζάρια, φύλλα τριγωνέλλας κ.α. Και, για τους λάτρεις του γλυκού, υπάρχουν αχλάδια, πορτοκάλια, μανταρίνια (κλημεντίνες) και άλλα χειμερινά φρούτα.

Μην αφήσετε τους στόχους απώλειας βάρους σας να ξεφύγουν πολύ. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και επιστρέψτε στο ταξίδι σας για ένα πιο υγιές σώμα.